Як два куми зі Львова створили бренд “Шкварка”

Джерело:  shotam.info  /  13:15, 6 Липня 2020

Справу починали “з нуля” без стартового капіталу. Склались на оренду будиночка на різдвяному ярмарку

Два куми зі Львова Михайло Гузаревич і Юрій Мацерук створили бренд домашніх леґумінів “Шкварка”.

Роблять пальцьопхану ковбасу не гіршу за італійську салямі і відроджують старовинні рецепти. Так любили готувати, що перетворили це на бізнес.

“Вареники, бульба, галушки, каша… Без шкварок ­­­- це повсякденність, із шкварками – свято!” – кажуть засновники.

Справу починали “з нуля” без стартового капіталу. Склались на оренду будиночка на різдвяному ярмарку.

Звідти прийшли перші клієнти, а решта – із соцмереж. Взяли в команду друзів і родичів, але не пошкодували.

Вже чотири роки готують сиров’ялені ковбаси, копченості та сири.

“Для нас важливо поширити і відновити українські делікатеси. Це наша спадщина, про яку ми майже забули”, – каже Михайло Гузаревич.

Вгору