Як оформити субсидію онлайн. ІНСТРУКЦІЯ

Джерело:  vchasnoua.com  /  12:18, 3 Жовтня 2019

Оформити субсидію в Україні можна онлайн

Сьогодні оформити субсидію можна через мережу Інтернет. Сьогодні Міністерство соціальної політики України опублікувало відповідну інструкцію.

Для оформлення субсидії потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua) у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обрати «Субсидії».

3. На сайті https://subsidii.mlsp.gov.ua потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

— Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),

— Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення «вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер — 1111111111111». Про всяк випадок повідомлення треба зберегти.

Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який заявник зазначив при заповненні електронної форми.

У разі, якщо заявник не використовував електронний цифровий підпис, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

Найближчим часом співробітники зв’яжуться із заявником, аби узгодити дату і час візиту.

Вгору