Як ремонтують електропоїзд «Тарпан» після пробігу 2 млн км (ФОТО)

Джерело:  shotam.info  /  12:25, 3 Квітня 2020

Хто і де ремонтуватимуть?

На Крюківському вагонобудівному заводі показали капітальний ремонт швидкісного міжрегіонального двосистемного електропоїзда ЕКр1-001 «Тарпан».

Про це пише пресслужба Крюківського вагонобудівного заводу.

Зазначається, що потяг пройшов понад 2 мільйони кілометрів залізницями України. І це вже його другий капітальний ремонт. Тепер протягом майже трьох місяців він пробуде на заводі.

Як саме ремонтують?

Відомо, що на корпусі пасажирського вагонобудування вагони розчепили.

Потім зняли візки і відправили на ремонт. Візки проміжних вагонів відправили на дільницю з виготовлення ходових частин транспорту соціального призначення півскатно-візкового цеху для їх ревізії та ремонту.

Візки головних вагонів вже розібрані, а рами відправлені до складально-зварювального корпусу також для їх огляду та ревізії за прописаним сценарієм.

Шість вагонів уже помили. Частину з них відправили на фарбування в малярні камери. Один зараз на помивці. Працюють у три зміни, щоб швидше підготувати вагони для подальших операцій.

Чи повністю буде оновлений екстер’єр?

Підвагонне обладнання і всі поверхні під вагоном перефарбовуються повністю, адже їм дістається найбільше. Під час руху на високих швидкостях потоком повітря піднімаються камінці з колійної підсипки і тому лакофарбове покриття потребує оновлення.

Хто і де ремонтуватимуть?

Складне обладнання та вузли ремонтуватимуть спеціалісти заводів-виробників. Гальмівні системи – на заводах Knorr-Bremse, кондиціонери – у Миколаєві на заводі «Екватор», елементи системи управління та діагностики – у Харкові на «Хартрон-Експресі».

Два тягових трансформатори відправлять до заводу-виробника у Хмельницькому.

Баки для води ремонтують на КВБЗ, тут їм забезпечать очищення піском, заміну прокладок та інші операції за регламентом. Відділ головного метролога нашого підприємства забезпечить магнітно-порошкову діагностику рами. Метрологи і спеціалісти зі зварювання оглянуть зварні шви.

Нагадаємо, показали випробування нового українського дизель-поїзда.

Як ми повідомляли раніше, Укрзалізниця планує за один рік збудувати євроколію до державного кордону. Йдеться про залізничну дорогу від станції Скнилів, що під Львовом, до кордону з ЄС.

Вгору