На Крюківському вагонобудівному заводі показали капітальний ремонт швидкісного міжрегіонального двосистемного електропоїзда ЕКр1-001 «Тарпан».
Про це пише пресслужба Крюківського вагонобудівного заводу.
Зазначається, що потяг пройшов понад 2 мільйони кілометрів залізницями України. І це вже його другий капітальний ремонт. Тепер протягом майже трьох місяців він пробуде на заводі.
Як саме ремонтують?
Відомо, що на корпусі пасажирського вагонобудування вагони розчепили.
Потім зняли візки і відправили на ремонт. Візки проміжних вагонів відправили на дільницю з виготовлення ходових частин транспорту соціального призначення півскатно-візкового цеху для їх ревізії та ремонту.
Візки головних вагонів вже розібрані, а рами відправлені до складально-зварювального корпусу також для їх огляду та ревізії за прописаним сценарієм.
Шість вагонів уже помили. Частину з них відправили на фарбування в малярні камери. Один зараз на помивці. Працюють у три зміни, щоб швидше підготувати вагони для подальших операцій.
Чи повністю буде оновлений екстер’єр?
Підвагонне обладнання і всі поверхні під вагоном перефарбовуються повністю, адже їм дістається найбільше. Під час руху на високих швидкостях потоком повітря піднімаються камінці з колійної підсипки і тому лакофарбове покриття потребує оновлення.
Хто і де ремонтуватимуть?
Складне обладнання та вузли ремонтуватимуть спеціалісти заводів-виробників. Гальмівні системи – на заводах Knorr-Bremse, кондиціонери – у Миколаєві на заводі «Екватор», елементи системи управління та діагностики – у Харкові на «Хартрон-Експресі».
Два тягових трансформатори відправлять до заводу-виробника у Хмельницькому.
Баки для води ремонтують на КВБЗ, тут їм забезпечать очищення піском, заміну прокладок та інші операції за регламентом. Відділ головного метролога нашого підприємства забезпечить магнітно-порошкову діагностику рами. Метрологи і спеціалісти зі зварювання оглянуть зварні шви.
Нагадаємо, показали випробування нового українського дизель-поїзда.
Як ми повідомляли раніше, Укрзалізниця планує за один рік збудувати євроколію до державного кордону. Йдеться про залізничну дорогу від станції Скнилів, що під Львовом, до кордону з ЄС.