Мотивувати гривнею

Джерело:  shotam.info  /  11:41, 5 Березня 2020

У Львові планують обмін пластикової упаковки на бонуси

У Львові місцеві бізнесмени ведуть перемовини, щоб запустити соціальний проєкт із обміну скляної і пластикової тари на бонуси, до прикладу, на знижки в продуктових магазинах.

Про це пише Tvoemisto.tv з посиланням на керівника управління інвестиційної політики Львівської обласної державної адміністрації Романа Матиса.

Мотивувати гривнею

За його словами, потрібно споживача мотивувати гривнею. Навіть якщо людині тих кількадесят копійок за порожню пляшку в бюджеті не мають значення, то є групи населення, що на цьому могли би нормально мати бонуси «для підтримки штанів». І зараз скляні пляшки здають, але цей процес чорний. Його треба зробити прозорим і зрозумілим, підвести до спільного знаменника.

Хто бере участь в обговоренні

Зазначається, що нині ведуть діалог із бізнесом щодо організації процесів. Участь у ньому беруть:

  • компанії з ритейлу,
  • виробничі компанії,
  • фірми, що займаються вивозом й утилізацією сміття.

Відомо, що коли бізнес прийде до спільного рішення, тоді долучиться до процесу місцева влада. Вона просто змушена буде долучитись до процесу, підстав для відмови не буде, оскільки основна частина стейк-холдерів готова до роботи. На це потрібно кілька місяців, тоді будуть готові вивести це в публічний простір.

Читайте такожЕкологічність – це модно. Як команда ШоТам випробувала на собі побутову (не) хімію

Серед залучених представників бізнесу ніхто не сказав, що це нецікаво.

«Розмови ведуться про те, як це правильно організувати, про компенсації, про облік, про взаємодію різних компаній – що виробляють, продають та утилізують», – додає посадовець.

Економічний зиск

Щодо економічної вигоди для бізнесу, то радше ідеться про соціальний проєкт, а не вигоду. Хоча поворотна тара, яку можна переробляти, зменшує собівартість продукції.

Нагадаємо, на Закарпатті планують збудувати мережу міні-заводів із переробки сміття.

Вгору