Для зручного обслуговування клієнтів з порушеннями опорно-рухового апарату і зору у відділенні передбачено банкомат та інформаційно-платіжні термінали з маркуванням клавіатури, вбудованими слухавками та програмою керування голосом, тактильна плитка, занижені касові вікна, повідомляє пресслужба Донецької ОДА.
Для якісного обслуговування клієнтів з порушеннями слуху співробітники інклюзивного відділення пройшли навчання основам жестової мови.
«Це перше інклюзивне відділення у Донецькій області, на наступний рік планується відкриття ще трьох відділень — у Бахмуті, Маріуполі, Покровську», — наголосив глава ДонОДА Павло Кириленко.
Також Павло Кириленко підкреслив, що й інші соціальні установи будуть адаптовані до потреб людей з інвалідністю, і на це звертатиметься увага керівників органів місцевого самоврядування.