У сервісних центрах Пенсійного фонду з'явилася важлива функція

Джерело:  vechirniy.kyiv.ua, https://apostrophe.ua  /  10:57, 5 Листопада 2022

Тепер оформити субсидії тільки у відділеннях пенсійного фонду, з 1 грудня субсидії на опалювальний сезон оформлюють у відділеннях пенсійного фонду

Для цього претендентам на допомогу треба звертатися у свої територіальні відділення ПФУ.

Як нагадує Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві, за рішенням Уряду в жовтні почалася поетапна передача функцій адміністрування житлових субсидій та пільг від органів соціального захисту населення до територіальних органів Пенсійного фонду України.

Зважаючи на це, Пенсійний фонд України вже здійснює виплату житлових субсидій та пільг в розмірах, призначених органами соціального захисту населення. Виплати будуть проводитись незалежно від того, чи є субсидіант або пільговик пенсіонером, чи ні.

До 1 грудня 2022 року порядок звернення за призначенням субсидій та, власне, механізм призначення житлових субсидій та пільг не змінюється. Усі дані для виплат надійдуть від органів соціального захисту населення до Пенсійного фонду України в електронному вигляді.

Прийом документів від громадян та призначення виплат у жовтні–листопаді продовжують здійснювати органи соціального захисту населення.

Від 1 грудня 2022 року звертатися за оформленням житлових субсидій та пільг слід до органів Пенсійного фонду України, які працюють за принципом екстериторіальності. Тобто подавати заяви можна у будь-який сервісний центр Пенсійного фонду України незалежно від місця проживання громадян.

Сьогодні в Україні отримують субсидії понад 2,5 мільйонів осіб. Усі громадяни, які отримували субсидії минулого опалювального сезону, автоматично отримають їх і в цьому сезоні.

А тім, хто має паспорт у вигляді ID-картки, щоб скористатися послугами сервісних центрів Пенсійного фонду, не обов'язково мати при собі паспорт або його копію. Прийматимуть і цифрову версію документа в додатку "Дія".

Про це повідомляється на Facebook-сторінці Міністерства соціальної політики.

Скористатися нововведенням зможуть ті, хто має паспорт у вигляді ID-картки. Для цього достатньо буде поділитись цифровим документом через програму "Дія".

Для цього потрібно:

  • Зайти до "Дії" та відкрити паспорт громадянина України.
  • Натиснути на документ і вибрати штрих-код.
  • Працівник сервісного центру ПФУ може відсканувати штрих-код або вручну ввести в систему 13-значний код, розташований під ним.
  • Підтвердити запит на передачу копії паспорта у програмі "Дія".

"Шеринг документів прискорює обслуговування та допомагає уникнути помилок при внесенні ваших персональних даних", - зазначили у Мінсоцполітики.

Вгору