В "Укрзалізниці" повідомили про створення першого у світі автономного поїзда-кухні Food Train, який здатен виробляти понад 10 тисяч порцій їжі на день.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
"Залізничні вокзали минулої зими стали центрами обігріву та харчування для всіх українців у прифронтових регіонах, де блекаути мали регулярний характер. Цього року на додачу до вокзалів ми створили цілий поїзд, який здатен виробляти понад 10 тисяч порцій їжі на день будь-де і будь-коли", – йдеться у повідомленні.
Проєкт був реалізований спільно з фондом Говарда Баффета. Food train вже пройшов тестову перевірку, і найближчим часом він заступить у постійне чергування в найскладніших прифронтових районах України, де тепло та їжа є критично важливими для життя.
Побудова та функціонування поїзда повністю фінансуються Фондом Говарда Баффета (The Howard G. Buffett Foundation).
Сам Говард Баффет є регулярним пасажиром Укрзалізниці. Він здійснив поїздки Харківщиною, Донеччиною, Миколаївщиною та Херсонщиною під час війни.
Баффет підтримує низку інших залізничних проєктів, зокрема «Залізну зміну».
Поїзд складається з 6 вагонів під локомотивом: генераторний вагон (~400 кВт+власна заправна станція для автономної роботи); вагон-холодильник з морозильною камерою для зберігання продуктів, вагон з холодною кухнею для попередньої обробки продуктів, вагон з гарячою кухнею, вагон для персоналу поїзда з душем і пральною машиною та багажний вагон на 27 тисяч літрів води з фільтраційною та насосною станціями.
Food Train може автономно працювати 5-7 днів, а обладнання поїзда дозволяє готувати повноцінні страви: супи, каші, салати, м’ясо та інше.
Спеціальні термобокси, встановлені всередині поїзда, дозволяють легко транспортувати вже готові ланчбокси з їжею від поїзда-кухні до кінцевого споживача.
Цікавою є логістика та алгоритм роботи поїзда-кухні.
Укрзалізниця пояснила, як це працює.
Поїзд складається з 6 вагонів під локомотивом:
— генераторний вагон (~400 кВт+власна заправна станція для автономної роботи);
— вагон-холодильник з морозильною камерою для зберігання продуктів;
— вагон з холодною кухнею для попередньої обробки продуктів;
— вагон з гарячою кухнею для приготування фінальних страв;
— вагон для персоналу поїзда з душем і пральною машиною;
— багажний вагон на 27 тисяч літрів води з фільтраційною та помповою станціями.