На бетонній трасі Дніпро-Решетилівка наносять новітню розмітку

Джерело:  shotam.info  /  13:31, 20 Вересня 2019

Що відомо про першу українську бетонку?

На першій українській бетонній дорозі Н-31 Дніпро-Решетилівка застосовують новітні технології нанесення розмітки. Про це повідомляє у Фейсбуці Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

Як наголошують дорожники, це вперше в країні на цементобетонне покриття наносять міцну стрічку Stamark.

“На нашій бетонці Н-31 #Дніпро_Решетилівка ми перші в Україні, хто на цементобетонне покриття наносить міцну стрічку #Stamark, яка функціонує при будь-яких погодних умовах, тому числі і в дощ та сніг, забезпечуючи необхідний рівень видимості розмітки”, – повідомляє Служба автомобільних доріг.

Чим особлива розмітка?

Зазначається, що зносостійкі керамічні кульки і протиковзкі частини пов’язані в особливо міцному поліуретановому верхньому покритті, що забезпечує підвищену видимість та безпеку дорожнього руху. 

“Розмітка складається із стандартної білої маркувальної стрічки з 1,5 дюймовим широким чорним краєм для забезпечення контрасту на світлих поверхнях. Маркувальна стрічка створена із візерунковою поверхнею, яка надає автомобілісту близький вертикальний профіль і забезпечує максимальне світловідбиття”, – зауважують дорожники.

Також стрічка має шар міцного полімеру для підвищення тривалості використання. Термін експлуатації стрічки набагато більший за термін експлуатації дорожньої розмітки за допомогою фарби або пластика.

Що відомо про першу українську бетонку?

Траса Н-31 Дніпро-Решетилівка – перша в Україні бетонна дорога, що будується в Полтавській області турецькою компанією OnurTaahhut Tasimacilik Insaat. Вона пролягає в Полтавській області, раніше мала позначення Р-52 та мала статус регіональної. Тепер їй надано назву Н-31 та статус національної. Дорога відходить від міжнародної траси М03/Е40 Київ-Полтава-Харків й сполучає столицю та Дніпро з Запоріжжям.

 

Дорогу роблять за новою технологією – з бетону. Її розширять до 4 смуг, загальна товщина покриття становитиме 1,5 метрів! Зокрема, нижній шар – закріплений та стабілізований ґрунт має товщину 70 см, шар цементоґрунту 30 см. Далі йдуть 18 см пісного бетону та 26 – важкого бетону. На поздовжніх та поперечних швах на глибині 13 см вкладаються армуючі елементи.

Роботи здійснюються в рамках Державного інвестиційного проєкту за бюджетною програмою 3111820 “Розвиток автомобільної дороги Н-31 Дніпропетровськ – Царичанка – Кобеляки — Решетилівка”.

Вгору