Почав курсувати модернізований електропоїзд із Запоріжжя до моря (ФОТО)

Источник:  shotam.info  /  11:26, 31 Июля 2020

Що змінилося для пасажирів?

Із 30 липня в Запорізькому регіоні розпочинає курсування капітально відремонтований та модернізований приміський поїзд.

Про це повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.

Рухомий склад курсуватиме на південному напрямку — від Запоріжжя до Новоолексіївки та зворотно.

Що змінилося для пасажирів?

На думку залізничників, пасажири оцінять внутрішньосалонні зміни, які відбулися внаслідок модернізації ЕР2Т-7223:

  • заміни старих дерев’яних вікон на сучасні двокамерні склопакети,
  • жорстких сидінь — на м’які й ергономічні дивани,
  • облаштування у вагонах електропоїзда сучасного освітлення та зорової системи оповіщення,
  • оновлення туалетів та підлогового покриття.

Окрім того, у відремонтованому рухомому складі з’явилися місця для перевезення інвалідних і дитячих візків, велосипедів та габаритного особистого вантажу.

Під час капітального ремонту фахівці Нікопольського моторвагонного депо пильну увагу приділили опалювальній та енергосистемі приміського состава, замінили старий салонний пластик на сучасний антивандальний з шумо- й теплоізоляцією, встановили нові гасники коливань.

Нікопольське моторвагонне депо капітально відремонтувало ...

А виробники вікон за технічним завданням регіональної філії передбачили в конструкції склопакетів обов’язкове зовнішнє водовідведення, тож вода між склом та алюмінієвим профілем більше не затримуватиметься.

Що змінилося для бригад?

Подбали про умови не лише для пасажирів, а й для локомотивних бригад. Кабіна модернізованого локомотива набула сучасного вигляду, тут є кондиціонер, жалюзі на лобовому склі, можливість скористатися чайниом, мікрохвильовою піччю та холодильником.

Більш зручними стали сидіння машиніста та його помічника, а шлях уночі освітлюватиме потужний LED-прожектор. Численні зміни в інтер’єр кабіни деповчани внесли не лише після вивчення побажань локомотивних бригад, а й з їхньою допомогою.

У модернізації та капремонті ЕР2Т-7223 брали участь майже 250 фахівців різного профілю, власне ремонтні роботи тривали приблизно пів року.  

Наверх