На будівництві бетонної дороги в рамках реконструкції магістралі Н-31 Дніпро-Решетилівка задіяли рідкісну для України техніку. Як стверджують у Службі автомобільних доріг в Полтавській області, таких машин в Україні одиниці.
Що це за техніка?
Як розповідає видання Центр транспортних стратегій, мова йде про машину для облаштування прикраєвого монолітного водовідвідного лотка.
“Подібних механізмів в Україні одиниці. Для нашої дороги дану машину привезли спеціально з Туреччини. Використання такої техніки в рази ефективніше, ніж монтування лотків ручним способом”, – кажуть полтавські шляховики.
У коментарі ЦТС в Службі автомобільних доріг в Полтавській області пояснили, що бетоновкладач Wirtgen із легкими формами для укладання збоку від машини може за зміну укладати до 500 м прикраєвого водовідвідного лотка.
“Суміш з бетоновоза подається відразу в приймальний бункер. Всі налаштування, такі як швидкість транспортування, кут підйому, позиціонування, можна встановити натисненням кнопки. Власна розробка Wirtgen – економічна система управління, яка дозволяє точно укладати цементобетон без використання направляючої струни”, – розповіли дорожники.
Що відомо про ремонт?
Нагадаємо, що 147-кілометрова автодорога Н-31 була побудована в 1960-х роках. Зараз частина старої асфальтної дороги реконструюється в 4-смугову цементобетонну магістраль.
На будівництво 80-кілометрової ділянки з двома масштабними транспортними розв’язками, що почалося в 2017 році, відводиться 5 років. Загальна вартість дороги – близько 12 млрд грн.