Про це пише Telegram-канал “Укрзалізниці”.
Як відзначає пресслужба, напрямок Київ – Варшава сьогодні залишається найдефіцитнішим, оскільки кількість запитів від пасажирів у 10 разів перевищує пропозицію місць.
Обмежена пропозиція місць обумовлена тим, що польські залізничники пропускають за цим маршрутом лише спеціальні вагони “вужчого” габариту RIC, які мають 3-місні купе.
Що робить “Укрзалізниця” для покращення ситуації:
- провела переговори щодо сумісності вагонів УЗ з польською інфраструктурою;
- отримала технічні погодження від польського регулятора UTK;
- виконала успішний тестовий заїзд поїзда, сформованого з вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ.
“Маю надію, що сьогодні останній тестовий заїзд, після якого ми отримаємо зелене світло від польської сторони. Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями”, – заявив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.